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Centricity V1.01 |
Ein Level von [LL]Diti |
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| Name des Levels: | Centricity V1.01 (centric11.mn3) |
| Author: | [LL]Diti |
| veröffentlicht am 26. Juni 2004 (C) Copyright 2004 Dietmar H. Grabs, Münster, Deutschland | |
| Benutzter Editor: | D3edit Version 1.1 [Beta 9 | Atan 0.3_3i] |
| Empfohlene Descent3(r)-Version: | V1.4 |
| Spieler: | 2-32 (optimal: 8-16) |
| Unterstützte Spiel-Modi: | CTF (2Teams, 3Teams, 4Teams), Anarchy, TeamAnarchy, Inferno |
| Änderungen zu Version 1.0: |
|
-Flaggenobjekt-Fehler beseitigt ("changed powerup to clutter"). Diese Objekte erzeugten einen irritierenden Effekt, wenn serverseitig "randomized power up respawns" eingestellt war (Standard). -Eine Textur an der blauen Basis ausgetauscht. Die "lvl_12_sun"-Textur ließ einen denke, daß an dieser Stelle gar keine Textur vorhanden wäre. |
| Der Inhalt der Datei "centric11.zip" besteht aus... | |
| centric11.mn3 | ...dem Level für das mission-Verzeichnis |
| centric11.html | ...diesem Text |
| centric1 - 4.jpg | ...ein paar kleineren Bildern zum Level |
| centricity-pic.jpg | ...einem Bild zum Level / zu diesem "LiesMich" |
| MassDriver: | Minimal weniger Schaden (5 Schadenspunkte pro Schuß weniger als normal) |
| Napalm: |
Die Schadenswirkung wurde sehr leicht angehoben und die Reichweite vergrößert. Vom Schadensmodell her sollte die Napalm der MD nun ebenbürtig sein :-) |
| Besonderer Dank geht an: |
die Teamkammeraden: [LL]Dark, (LL)Atan, LL-Lucky, (LL)JT und [LL]FX! Leute, Eure Kritik hat mir sehr dabei geholfen den Level möglichst spielbar und gutaussehend zu gestalten! |
| Speziellen Dank auch an: |
Aga und exi |
| Vielen Dank auch an: |
[RIP]DwnUndr, [NuB2]DigiJo, Do_Checkor und [UK]Robo fürs Testen und Eure konstruktive Kritik! |
| Hier ein wenig Statistik: |
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| Räume: Oberflächen: Eckpunkte: Portale: Objekte: Eigene Texturen: D3-Texturen: |
50 8555 10976 77 94 23 66 |
Und jetzt viel Spaß beim Spiel! |
[LL]Diti |
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Centricity v1.01 |
A level created by [LL]Diti |
![]() |
| Level name: | Centricity v1.01 (centric11.mn3) |
| Author: | [LL]Diti |
| Submitted June 26th 2004 - Copyright © 2004 Dietmar H. Grabs, Münster, Germany | |
| Used editor: | D3edit version 1.1 [Beta 9 | Atan 0.3_3i] |
| Recommended Descent3(r) version: | V1.4 |
| Players: | 2-32 (optimal: 8-16) |
| Supported modes: | CTF (2 teams, 3 teams, 4 teams), Anarchy, TeamAnarchy, Inferno |
| Changes: |
|
-Removed 'flag power up' bug ("changed powerup to clutter"). The flag objects caused randomized respawning flag powerups when the server hadn't disallowed "randomized power up respawns" (which is the standard). -Exchanged a texture in the blue base. The "lvl_12_sun"-texture let one think that there wouldn't be a face at all. |
| Contents of "centric11.zip": | |
| centric11.mn3 | The level for the mission directory |
| centric11.html | The readme file (this file) |
| centric1 - 4.jpg | some smaller screenshots of this level |
| centricity-pic.jpg | A picture of the level / for this 'ReadMe' |
| MassDriver: | Does slightly less damage (5 damage points less than normal per shot - you won't even really feel the difference ;-] ) |
| Napalm: |
Does slightly more damage and even its range is increased. This weapon should be as deadly (but not overpowered) as the md. So it´s a real alternative to it :-) |
| Very special thanks to: |
my clan mates: [LL]Dark, (LL)Atan, LL-Lucky, (LL)JT and [LL]FX! Guys, your critics have helped me much to create a "well playable" level that is also "good looking"! |
| Special thanks to: |
Aga and exi |
| Many thanks also to: |
[RIP]DwnUndr, [NuB2]DigiJo, Do_Checkor and [UK]Robo for their testing and useful critics! |
| Some statistics: (couldn't resist) |
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| Rooms: Faces: Vertices: Portals: Objects: Custom textures: D3 textures: |
50 8555 10976 77 94 23 66 |
And now have fun with the game! |
[LL]Diti |