408013
seit 24.09.2000
Minerva4everII
mn3-Name:
Minerva4everII.mn3
Mission-Pack:
N/A
Spielerzahl:
N/A
Symmetrisches Level:
N/A
Checksum-Bug (Linux):
N/A
Hits:
670
Download
minerva4everii.zip
Textfile
*** Minerva4everII (ver. 2.0) *** Changes: fastest doors no reactor damage over 800 faces optimiced - 4017 faces now Inferno MOD compatible Add one shark THX to KAHA !!! English: First of all I have to say thanx to Fischlein (Falk Fischer), who helped me with the script for the reactor-room. Additional thanx for all the guys, who supported me by testing the new level: Fischlein (DCG) Roadrunner (D4E) The Nuke Lex And the whole Do Clan. The level supports the following game modi: Anarchi Hyper Anarchi Hoard Team Anarchi Level Stats: 4873 Faces 9 Doors 2 Energy Centers 1 really angry reactor ;-) About Minerva: Who does not know Minerva?? The surely most liked level for descent, which had its roots in the first part of descent and which was afterwards edited by a pilot called "Spatz". At the end of the year 2000 sometimes there are still running descent1 server mostly using the level Minerva. It was not very easy to call good old Minerva back to life, because of the big differences between descent1 and the third part of descent referring to design an gameplay. Additionally I have to say, that Minerva was the first level which was edited by me. May be that the result is not perfect at all .but playable. Furthermore I had problems with the proportions of the level, because of the fact, that ships in descent3 are moving much faster than in the first part of the game, so that I had to adjust the level. Who flies one round in Minerva (D1) should need in minerva4ever- as long as he flies a PyroGL-, the same time for the same way. I took away one energy-center, because it seemed to be senseless. The next energy-center in Minerva was just 3-4 seconds away. In Addition to that, I changed the design a little bit. Referring to the latest part of descent, the good old Minerva seemed to be a bit too blank. So I used the textures of one of my favourite levels (Pyroglyphic), because the textures and style fit very well to Minerva. Many thanx again to Fischlein and (DCG) Roadrunner, who helped me in those problems, which I really could not solve for my own. Thanx!!!!!!!!! Additional Information: 1. Who thinks, that the level is too dark, can adjust the gamma by using F2/grafics/ brightness 2. Doors are not moving fast. The reason was, that it was difficult to find a door, which which was not moving too fast, because fast moving doors are no real problem for the pilot. So I chosed a far slower opening type of door. Should not be a real problem for good pilots. 3. Darker parts in the level are no graphic mistakes. 4. graphiccards with nvidia chipsets may have problems with the coller texture. 5. Visit the reator .it will be funny!! *** Minerva4ever *** German: Minerva4ever Version 1.0 von BlueMoon BlueMoon@PlanetBlueMoon.de November 2000 Ich möchte mich für das Script im Reaktorraum bei Fischlein (Falk Fischer) recht herzlich bedanken !!! Ein Dankeschön auch an die Tester: Fischlein [DCG]Roadrunner [D4E]The Nuke Lex und an den gesamten Do Clan... Das Level unterstützt folgende Spielermodi : ANARCHI HYPER ANARCHI HOARD TEAM ANACHI Level Stats: 4873 Faces 9 Doors 2 Energie Centers 1 Really angry Reactor ;- ) Über Minerva: Minerva wer kennt es nicht? Das wohl beliebteste Level für Descent das seinen Ursprung im ersten Teil von Descent hatte welches nachträglich von einem Piloten namens "Spatz" editiert wurde. Ende 2000 laufen auf Kali immer noch ab und an Descent1 Server... meistens mit der Level Minerva. Da der dritte Teil von Descent vollkommen anders gestaltet wurde als der erste erwies es sich teilweisen nicht grade als leicht noch mal die gute alte Level erneut ins Leben zu rufen. Ich muss dazu sagen das Minerve4ever meine erste Level ist die ich editiert habe. Sie ist daher nicht perfekt aber durchaus gut spielbar. Da die Schiffe sich in D3 wesentlich schneller bewegen als in D1 habe ich Minerva4ever proportional zum D1 Minerva angepasst. Wer in D1 eine runde durch Minerva fliegt sollte in Minerva4ever mit einem Pyro GL unter Turbo die gleiche Zeit für die gleiche Stecke brauchen. Ich habe besonders auf die Größenverhältnisse zum Original geachtet. Einen Energietanker hab ich weggelassen da mir dieser unter anderem sinnlos vorkam wo doch der nächste nur 3 bis 4 sec. weiter weg liegt. Das Design habe ich dann doch noch etwas geändert da mir die Level ansonsten für D3 Verhältnisse zu Kahl vorkam. Da Pyroglyphic meine Lieblingslevel ist und der Stiel bzw. die Texturen gut passten hatte sich die Frage zum Design auch schnell geklärt. Noch mal ein Fettes Dankeschön an Fischlein und [DCG]Roadrunner die mir dort weitergeholfen haben wo ich nicht weiterkam... Danke!!! Infos: Wem die Level zu dunkel vorkommt kann die Gammaeinstellung unter F2 / Grafik / Helligkeit Annpassen etwas hochschrauben. Die Türen gehen nicht ganz so schnell auf wie ich's gerne hätte. Entweder gingen die Türen die ich aussuchte zu schnell oder zu langsam auf. Eine Tür die sich zu schnell öffnet ist kein Hindernis... dann hätte ich auch keine einbauen brauchen... Wer aber rechzeitig mit der richtigen Waffe auf die Türen schießt wird bei den meisten keine Probleme haben! Dunkle stellen in der Level sind durchaus beabsichtigt. Bei Grafikkarten mit NVIDIA Chipsätzen kann es bei der Lüftertextur zu Grafikfehlern kommen. Das Problem ist bekannt wird aber ignoriert. Der Reaktor hat´s in sich... besucht ihn mal! und besucht mal: www.descent3fischlein.de www.planetbluemoon.de Viel Spass beim ballern... CYA in the mines BlueMoon ev. gibt´s bei nachfrage eine eingenständige CTF ver.
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